-.-

you know what, fuck you!
jag har en sak att säga till er! ni alla är jävla bluffar. och håll er undan från mig!
har lust att explodera och bara säga till er alla att dra åt helvetet!
hittar inte orden längre!

målvakt kmr jag inte ge upp på! ni ska se! gör allt bara för att bevisa att jag är bättre! och just du häxa jag ska sänka dig så lågt att du inte kmr att fatta hur lågt du sjönk.
I never go second! I can do it once but you'll never see me do it twice ;)
jaaaaag villlllll boooorrrrrrrrttttttttt så långt som möjligt :(
2 år kvar!! bara tvååå fucking år sen ska man bestäma var man ska flytta!!!  sååå långt bort som möjligt! :(
you can go away from bad people that make problems, but you may have some problem left -.-
please just kill me!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback