nu är man klar med den delen också :D

har varit på ikea köpt min klädstälning och jag köpte en kavel eftersom det saknas en här hemms :S
jag lovar längtar tills jag flyttar ut och flyttar in till min freedom! kommer att fixa allt som jag vill ha det! ingen kan klaga på något t.ex som "köp inte det, gör inte så, var är den saken, när kommer du hem, vart ska du och NEJ!
gillas inte :O

va i skolan idag, vi alla va på en shopping runda skulle köpa tyg och saker till våra projekter...
jag ska sy en över snygg klänning, har faktist haft en dröm att sy mina egna kläder. hade varit sjukt roligt att göra så och ha sin egen fantasi och sin egen stil, och man får det som inte alla har på köpet ;)
men när alla va klara så fick vi ställa de för att de skulle fixa det så att vi kan fakturera det... OCH DET VAR SÅ SJUKT PINSAMT!!!!!! jag och lizz hade en känsla att det skulle hända och vi bara stod där typ öhhhh vad händer nu då? :S

sjukt jobbigt dessa dagar fan! ååå påtal om det
GRATTISSS AMINA KOVACEVIC!!!!! HA EN SUUUUPEEEER DAG HOPPAS DU HAR EN BRA 16 ÅRS DAG!

faaaan måste handla ska nog köpa något till henne, ska till HM köpa smink, något fint, en present och fråga om galgar! min klädstälningen blev skit bra och skit fin, jämför att den var billig! är faktist riktigt nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback