häligt med dusch :D

nu kommer man ur duschen efter en härlig träning :) NOOOT men duschen var härlig! jag förlora alla mina nerver idag! veeem faaan spelar fotboll och står back och är FUCKING RÄDD FÖR BOLLEN???? IDIOTEEEER! STÅ INTE BACK OM DU ÄR RÄDD PASSA INTE BOLLEN UTAN SKJUT BORT DEN! JAG ÄR INTE EN SUPERWOMAN FÖR HELVETET! STÅ INTE FRAMFÖR MIG SÅ ATT JAG INTE KAN SE BOLLEN SÅ KLART DE GÖR MÅL OM JAG INTE SER ETT SKIT! VAD TÄNKER NI MEED??
AHHH vad jag hatar såna människor! lizz va lack idag för att jag höll på med min klänning medans de städade! de fick mer tin än mig men valde att sluta tidigare!!! jag menar wtf?? och hon surar!? well I only have two words and it is FUCK YOU!

ahh har skit ont i min fot!! jag orkar inte... vill bara dööö... ligga i min säng och aldrig gå upp mer :P neej exakt så lat e jag inte :D
fan vad häligt det är att kolla på ställningen :D

oo jag hängde upp min tavla NY nu kan jag kolla o drömma till dagen jag åker dit :P HAHA
ska dra o kolla på HOW DO YOU KNOW :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback