färgat håret :D

Har färgat håret rött!!! älskar att pröva något nytt.. haha men idag var det lite jobbigt.. bråkade med min tränare ahhhh fan vad jag hatar när han håller på!! han kan fan inget... men så här såg det ut i morse när jag skulle t skolan!
sen efter skolan och vilandet så var det dags att dra ut till affären o handla lite saker och så klar har vi vår lilla brunett ilma :)

efter var det så att jag fick vänta på min mamma efter träningen och sen blev det kletigt ungefär såhär och det var mycket bättre än innan.. mamma kletar in mig som fan :( heheh :P


men tillsist blet det såhär man ser inte så mycket på bilderna men det blev rött!! HAHAH



och nu ska man ta på sig o gå ut med lady :D HAHA heeejdååå
beso hermosa!


Kommentarer

Postat av: Lejla

Bas ti je fino ispalo ilmice:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback