06.30

nu börjar man få stil på det har vaknat 06.30 hela denna veckan och jag hoppas att det verklgen fortsätter för att jag måste kunna vakna själv. första saken jag såg var faktist min fina klädställning! men alla kläderna på!


nu är man riktig glad och nöjd med den delen fast nu finns det bara renovering kvar :s hahahaha nu måste man vänta på det också för att jag tror nog jag behöver hjälp med det fan :/ men det fixar sig... kan inte fatta 2 år och 2 månader kvar till jag fyller 18 det är bara helt sjukt och helt otroligt! jag bara längtar!!

just det nu på torsdag ska Ulla komma ang. sommar jobb det ska bli roligt att höra vad jag har fått :D
måste dra till HM men jag hinner inte faaan! har hemspråk från 2- runt 3 :/ sen har jag träning hade kunnat skippa den men idag är det viktigt vi ska få info om matchen på söndag.. vi spelar mot vellinge! vi skulle spela i fredes men det blev inställt, de hade inte spelare!
såå nu börjar hela fotbollssaken igen, nu börjar våren snart.. det var så jävla härligt när solen tittar fram och skiner! JAG VILL HA SOMMAR. OCH BARA SOLA HELA DAGARNA..  JAG BEHÖVER SOOOL :(

vi har en jävla lyx min lärare kör oss till skolan... jag går ju i en privat skola och eftersom vi inte är så många elever så kan vår lärare hämta oss de  flesta gånnerna! och just nu väntar jag på telefonsamtal från honom.... såå ska faktist dra snart.... ciao :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback