tröga dagar :/

nu sitter man och känner sig helt nere. fast inte nere nere utag helt seg, typ man orkar inte med något. som att man inte hat gjort något vettigt och har kvar energi som har varit kvar länge som omvandlas till dålig energi.

jag har ingen aning vad jag skall göra. jag orkar inte med film, (DET ÄR INTE ALLS NÅGOT MAN HÖR AV MIG)
men nu är det så att jag har kollat på två filmer och orkar inte, tror nog att det blir så att jag lägger mig tidigare, dessa dagarna har jag lagt mig skit sent :/
i onsdags la jag mig 5 och något och det var på torsdagen :/ torsdag la jag mig 4 och då var det fredag :S sen kommer fredas då jag la mig 3 (lördag)
så det får väl bli snart inatt.

jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback