well sorry about doing that.....

förlåt det var verkligen inte meningen att göra såhär men har fastnat vid Bridget Jones dagboken....
Försöker att skriva ner allt men som tur brukar det hända mest på kvällarna och ska försöka fixa tid på dagen.. Iaf inget nytt idag, sovit i bara 5 tim och en halvtimme, mamma väckte mig vi gick till affären handlade lite mat och så, sen åt vi snabbt vi båda skippade frukosten innan sen efter så gick vi vidare till andra affärer och köpte saker till kusiner och lite släckt eftersom min mosters man har en buss och de reser till Bosnien så skickade min mamma like saker till mormor, hennes syrra och en släkting. och där satt/stod vi i typ en halvtimme BORING men guuuuud vad snygg kille jag såg :( han var typ skiiiit snygg.... KILL ME
sååå vi sa hejdå och önskade lycka till sen cyklade jag hem medans mamma åkte bil med en kusin -.- hihihi men hon fick iaf hålla Lady :P
Satt hemma och kollade på Love Bites (SKIT ROLIGT BTW) hahahaha sen hade jag tråkigt och gick ut ringde medo och hon var inte hemma -.- sen stack jag till gula och va ute med lite vänner, började flippa ur :( skit trött + tråkigt + rastlös + måste röra mig = ingen bra kombination :( hahaha men nu sitter man på soffan gjorde skit god mat (snodd från ADO) hahahaha sorry ado men jag snor ditt goda recept :P jävligt god pasta..

Du tar Tagliatelle kokar det i några min sen steker du lite paprika och efter när pastan är klar häller du ut all pasta i en stekpanna där du rör om med dolmino classic pastasås efter det häller du i allt i en talrik sätter lite ost ovanför och sen créam fresh ;) sen är allt klart :D
nu har ni oxå det så laga och njut ;)
hihihi nu skall jag gå tillbaka till min Bridget Jones och ni får ha det så kult och njut av sommaren och Lördagen!!!
KISS!!! <3

OO and btw har vi en liten motorista i släkten :P HAHAHAHA skit söt!!!
sen har jag köpt en ny sport Bh tycker att den är skit snygg men lite tajt, trycker in mina boobies men de ser ändå stora ut :P


hihihihi god natt på er! <3


Kommentarer

Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan du :)

Kolla gärna in i min blogg & skriv vad du tycker om den!

+ följa varandra via bloglovin ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback