time for some day report :P

HAHAH GUD VAD JAG HAR TRÅKIIIIGT. hela dagen har varit ett fail! jävla konstiga dag -.-
jag har jäääävla damp på en person. Kommer ALDRIG glömma vad han gjort mot mig. Det är sånt som stannar 4 ever och 4 ever is a long time...
men skit nu i det! Ingen ska försöka förstöra mig dag!!! hade en underbar dag med Dzenne <3 vi va ute med Lady först sen ville vi sola och bada så vi lämnade hunden och bytte om sen stack vi fan ta mig till Rg badet... och efter var hon tvungen att gå och jag ville ha lite till bränna men stannade bara en liten stund sen var jag och tog en dusch och det är allt började men grisen. Kan inte fatta att någon kan göra något så dumt medvetet och sen säga ja men jag ville säga till dig!! GUD!!! och efter det var jag jävligt förstörd och chockad och heeelt borta men sen kom min lilla aggressiva som jag äntligen kontrollerade! fast blev inte heller bra sätt -.-
och  därefter gick jag hem och ännu en gång ut med Lady!! (Har börjat aktivera mig så att jag knappast är hemma och kunna lättare gå ner i vikt kanske börjar springa ute i Bulltofta) Har faktist varit åtta eller 9 ggr -.-
det är ju ändå jävligt bra fan!
och nu har jag börjat äta nyttigare :D äter pastasallad. men jag äter oxå cornflakes HATAR mussli, tycker att det är skiiiit äckligt fan -.-
har varit hos Medina en stund innan, jag vill gära säta ut bilder och den jag lovade från igår men det går inte :( det är något fel hos de blogg.se :/
men ska försöka senare eller imoron om det inte går sen  :D
ska dra nu pusss!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback