oprosti mi sto te volim!! förlåt mig för att jag älskar dig

Oprosti mi sto te volim
Bog me kaznio
dao mi je da te vidim
pa te uzeo

A u mome srcu samo
teku otrovi
u njima me nema vise
u njima si ti...

sitter i min lilla grotta och tänker. hihi :$ jag tänker på dig och jag tänker på vad jag ska tro på.
jag kan inte lita på dig, man ser inte när du skojar man ser inte när du ljuger, jag vill sluta tänka det vill jag absolut men det går inte... du har bara fastnat och jag vet inte hur jag ska få ut dig. :/

I will find a way to defeat you and I will win this!!! you'll see ;)
HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Postat av: Nocna ptica

sve što sam voljela,sve što sam sanjala,

odnjelo je vrijeme...pitam se što se dogodilo?

gdje sam nestala ja,gdje si se izgubio ti...

nikada nismo bili sve,nikada nisamo bili

najbolji,a jebiga nismo se ni voljeli...

ti si bio taj koji je stavio točku za kraj,

tek sam tada shvatila što sam izgubila,

da sam svo vrijeme jedino ja voljela...

sve si odnio kad si otišao,

uzeo si pola mene,

nisi ni zbogom rekao za kraj,

a da i jesi k'o jebe jedno doviđenja,

šta bi mi značilo?!?

samo bi me podsjećalo

da lažeš šta god kažeš,

jebeno lažeš...

sad idi,briga me,

valjda si tamo sretan,

i trebao bi biti,imaš sve...

ta druga ženska voli te,

ali nikad neće kao ja,

ja bi za tebe i krv svoju dala,

na koljena pala i preklinjala..

reci bar jedno hvala,hajde reci,

slušam,čekam,ti si prokleti lažljivac,

to jako dobro znaš i sam

i šta hoćeš od mene?!?

bio si sve a sad si nitko i ništa,

pogaziš riječi u sekundi,

šta ih govoriš ako ih poslje gaziš?..

ko si ti,nismo mi ono šta smo bili,

sad smo pepeo prošlosti,

mi smo Bogu samo igračke,

žrtve,onog nečeg,

što ljudi nazivaju ljubavi...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback