La gente esta muy loca! xD

asså gud det går inte att glöma dig :( det går inte att inte se dig i ögonen och bara le. att skratta hela tiden när man är runt dig, det finns ingen chans att inte kolla i dina stora fina bruna ögon man tappar bort sig i!!
även om massor har pågått så glömmer man när man är runt dig, man har så roligt att det finns inte ord som beskriver känslorna man har.

det enda jag tänker på är dig och hur det känns. får en härlig kick bara av att tänka på dig!! och säg mig, är jag galen?? är jag galen för att få de känslorna och den glädjen. efter all skit så är det du som får mig att glömma det och få upp mig i humör.

I might be crazy but hey I don't give a shit! ;) I stand on my feet and I stand up for myself. this is my fight, even of I lose I know that I at least made it somewhere!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback