damn it I've done it again

nu sitter man, nyvaken och slö :(
ska nog äta snart sen ska jag packa lite saker. det blir stranden med bricks och amine :)
vi spelade tennis igår och jag kan säga att det var skiiit roligt :)
ahaha vi får se hur det blir på stranden med Beachvollyboll kanske lite fotboll och sånt ;)
hihii nu skall jag gå och äta kolla på nån film eller kanske bara tv :)
mamma har tagit över min data så det blir lite såhär :( hahahaha nej men det är okej för att hennes är seg och då har jag mer tid att vara ute :)
så det blir win-win.
men ja det var nog allt :)
måste ta på mig och har ingen aning vad jag ska ha. kanske ett par chinos med nån tröja och converse :)
hihih iaf PUSS på er <3
tar bilder där så ni får kolla när jag kommer hem :D
KISS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback