hihi

har inte bloggat på tusen år.. har varit upptagen och har inte orkat så mycket.. har träning idag, vi fotades igår Hahah tror inte de blev så bra, och vi var inte ens ett helt lag som fotades vi var 10 pers.
men nu har vi bytt tider oxå halv 8 till 9 :)
skit många har slutat :/ men vi har iaf en ny o bättre tränare. vill faktist inte sluta.
men nu var det om d.. hade eng prov idag, snart så får vi reda på vad vi fått i alla proven :) (eng då)
har eng läxa och bosnisk läxa orka.
imoron har vi en hel idrotts dag. jag undrar hur jag kmr att orka men vi ska nog rida oxå så.
vetifan hur jag kmr att orka på träningen :P
haha men nu ska jag dra och kolla på tv eller film :)

O By the way har jag hämtat mitt id-kort :D hade faktist längtat :)
ska dra nu
BESO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback