halloooooj

hejsan dorknations! what's up?? hur går det med livet??
japp som ni vet skola imorgon :D YEEEEY (NO WAY :(
men i alla fall, så vill man verkligen inte. man vill inte möta sig lärare. speciellt inte på onsdag :/ läxaaaa orkar inte. hatar när någon ber mig skriva om mig själv, vart jag kommer ifrån och alla detaljer!!
well I can tell you but don't make me write it!!!
haha såååå nu ska man faktist gå o ta sig en stor jävla fet skön dusch senare ska man nog kanske kolla på något ruligt och efter lägga sig. har lagt mig sent denna veckan!
imoron måste jag ha energi, jag måste prata med min lärare! och säga vilken skitstövel han o hela skolan är!
sorry är lite arg. nu byter vi ämne!
lägntar tills på onsdag, ska kolla upp om jag har astma jue, och sen har vi träning :/ mååååste få mina no böcker imoron för om jag inte får de så ska de se!
men det var nog det om skolan. HATE IT!!! fattar inte hur vissa kan älska det??? :O
hahahaha men nu räcker det.
ahhhh jag har blivit solbränd. men det var min sista bild !!!!
måste göra klart min bosniska läxa min engelsk o sen har jag lite chill. då har man match på fredag mot IF Limhanm Bunkeflo 2. vi kommer nog att vinna serien!!! vi vann ju mot det "tuffaste laget" och vi vann med 5-2 så resten är ju hur lätt som helst!
såå nu måste jag faktist dra. måste på toa!
puuuusssssss!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback