good morning sunhines

helloj allihopa :) god morgon på er!
skönt väder, ska nog kolla på matchen kl. 16.00
vi förlora igår :( men det var inte konstigt ingen kämpade, jag gjorde att jag kunde men jag har ju lättare skadad knä. kan inte hoppa. men men.
nu ska man faktist ta och äta lite sen ska man ta två bitar av tårtan och bjuda våra snälla grannar!
sen ska man nog ut med lady, hon är konstig efter den dagen. hon är rädd för andra och hon sover bort dagarna.
vet inte vad som händer men jag ska ta ut henne så att hon känner sig instängd och ensam!


snart så fyller man 16!! ska gå och kolla upp med övningskörning. ska först ta teorin sen köra! alla säger att teorin är svår och därför ska jag ta den först. nu blir det plugg plugg plugg och plugg :(
ahhh längtar men vet inte vad jag ska göra!? kom gärna med förslag :D
you are my sunshine my only sunshine, you make me happy when skies are grey You'll never know, dear,
How much I love you.  Please don't take my sunshine away!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback